close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אילו כיסויים הכרחיים בהקשר של ביטוח מספרות?

מערכת שורשטו חשוון, תשפב21/10/2021

לא משנה כמה תנסו להיות זהירים, עלולים לקרות דברים ממש מתחת לאף שלכם... אז מה צריך מבחינת ביטוח מספרה?

תגיות:
צילום: freepik

כל מי שיש לו מספרה, בוודאי ירצה להוציא ממנה את המקסימום. בכל בוקר שאתם מגיעים לספר אנשים, תרצו לדאוג להגשים להם את החלומות. יש כאלה שמגיעים אל הספר על מנת שהוא ידאג להם לקראת אירועים חשובים. אך האם יצא לכם לסגור לאחרונה ביטוח למספרה? אם עדיין לא, תצטרכו לשאול את עצמכם אילו כיסויים הכרחיים בהקשר של ביטוח מספרות? במאמר הבא תוכלו לקבל תשובות חד משמעיות לשאלה הזאת. כך שברגע האמת תדעו כי אתם מכסים את עצמכם לכל סיטואציה אפשרית.

כיסוי תכולה – לדאוג לכל הציוד במספרה
השקעתם לא מעט כסף על מנת לרכוש את הציוד שבו אתם משתמשים במספרה. לעיתים יהיה מדובר על ציוד בשווי של עשרות או מאות אלפי שקלים. איך תוכלו לדעת כי הציוד שלכם מוגן, ולא תמצאו את עצמכם חסרי כל? ביטוח למספרה חייב לכסות את התכולה של המספרה. כלומר את כל הציוד שנמצא בה, על מנת שתוכלו להיות רגועים. אין סיבה שהתכולה של המספרה ששווה עשרות או מאות אלפי שקלים לא תהיה מכוסה.

כיסוי מבנה – להמשיך לספר בכל מצב
אף אחד לא באמת יכול לדעת מה צופן העתיד ומה עלול לקרות. לעיתים חלק מהדברים יתרחשו ללא כל הכנה מוקדמת. הביטוחים של חברת ביוטי ביט - ביטוח לקוסמטיקאיות, מכוני יופי ומספרות הם הביטוחים כי מקיפים שיש. במסגרת הביטוח תוכלו לקבל גם כיסוי מבנה שמטרתו לאפשר לכם לספר בכל מצב. כך שאם חלילה המבנה נהרס מסיבות שונות, לא תמצאו את עצמכם נזרקים לרחוב. יש ספרים שרכשו את המבנה של המספרה בסכום לא קטן על מנת להעניק ללקוחות את הכי טוב שיש.

כיסוי אחריות מקצועית – למנוע בעיות עם הלקוחות
החובה שלכם היא לעשות כל מה שדרוש על מנת שהלקוחות יהיו מרוצים. אך למרות שהעבודה של הספר נחשבת לעבודה בטוחה, עלולות להיות כל מיני בעיות. לכן אתם תצטרכו לכסות את עצמכם, ולמנוע מעצמכם תביעות. ביטוח למספרה אמור לכסות תביעות מצד לקוחות מאוכזבים. כאלה שמנסים לנצל את המצב על מנת להרוויח עליכם כסף, יש מי שעומד מאחוריכם במקרה הזה. אתם יכולים להמשיך לעבוד ולעשות את מה שאתם אוהבים לעשות.

כיסוי צד ג' – אי אפשר לדעת מה יכול לקרות
לא משנה כמה תנסו להיות זהירים, עלולים לקרות דברים ממש מתחת לאף שלכם. פתאום נזילה מהמספרה שלכם עלולה לפגוע בעסקים אחרים הנמצאים בקרבת מקום. בן אדם שהולך בסמוך למספרה, עלול למעוד ולנסות לנצל את המצב. כל המצבים האלה קורים, ועלולים לקרות מבלי שתהיו מוכנים אליהם. אז מה אתם צריכים לעשות? פשוט לדאוג שיש לכם כיסוי צד ג'. מטרת הכיסוי הזה היא לדאוג לכל מיני דברים שיכולים לקרות מחוץ או בסמוך למספרה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה